ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

واکسیناسیون خودرویی سالمندان از فردا در مشهد | امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری شد

  • کد خبر: ۶۶۴۹۷
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
واکسیناسیون خودرویی سالمندان از فردا در مشهد | امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری شد
استاندار خراسان رضوی گفت: به جهت رعایت حال سالمندان عزیز از فردا به صورت خودرویی در شهرک دانش و سلامت مشهد واکسیناسیون صورت خواهد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، استاندار خراسان رضوی گفت: به جهت رعایت حال سالمندان عزیز از فردا به صورت خودرویی در شهرک دانش و سلامت مشهد واکسیناسیون صورت خواهد گرفت.

محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، با اشاره به برگزاری ایام لیالی قدر اظهار کرد: از مردم عزیز استان، تولیت آستان قدس رضوی، علما، روحانیون و هیئت‌های مذهبی که در ایام لیالی قدر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همکاری لازم را با ستاد کرونای استان داشتند، تقدیر و قدردانی می‌کنم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه افزود: امروز با توجه به تصمیماتی که در ستاد ملی مقابله با کرونا گرفته شد، چند تصمیم مهم به دستگاه‌های متولی ابلاغ می‌شود. مورد اول در رابطه با تصمیم‌گیری برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم بود که مجموعا بنا شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شروط تعیین شده از سوی وزارت بهداشت، امتحانات به صورت حضوری برگزار شود. در این راستا اطلاع‌رسانی لازم از طریق ستاد و مدیران آموزش و پرورش به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

وی با اشاره به مبحث واکسیناسیون در کشور، بیان کرد: با توجه به اینکه بنا است در هفته‌های آینده واکسیناسیون به صورت گسترده‌تری در سطح استان و کشور انجام بگیرد، دانشگاه علوم پزشکی موظف شد تا تمهیدات و تدابیر حداکثری را در این زمینه داشته باشد. همچنین به جهت رعایت حال سالمندان عزیز از فردا به صورت خودرویی در شهرک دانش و سلامت مشهد واکسیناسیون صورت خواهد گرفت.

معتمدیان با اشاره به ممنوعیت سفر در ایام عید سعید فطر، تاکید کرد: با توجه به تصمیمی که در ستاد ملی مقابله با کرونا در رابطه با ممنوعیت سفر در ایام عید سعید فطر گرفته شد که از روز سه‌شنبه تا شنبه ادامه خواهد داشت، ما هم تدابیری در جهت ورود و خروج مردم و مسافران خواهیم داشت که حتما به صورت دقیق به اطلاع مردم عزیز استان خواهد رسید.

منبع: روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->